30 بهمن 1401
194

فرماندار شهرستان کلاله گفت: روحانیون شیعه و اهل سنت در اتفاقات اخیر با روشنگری جلوی هرگونه توطئه های دشمنان را گرفتند.

روحانیون اهل سنت با روشنگری در اتفاقات اخیر توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاله فرهاد شیبک در جمع روحانیون اهل سنت و شیعه شهرستان با موضوع جهاد تبیین اظهار کرد: روحانیون منطقه و استان گلستان به ویژه روحانیون اهل سنت با روشنگری اجازه ندادند تا دشمنان به اهدافشان برسند و توطئه های آنها را نقش برآب کردند.

وی با اشاره به حضور گسترده اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور گسترده مردم از اقوام و مذاهب مختلف در این راهپیمایی نشان دهنده اتحاد، وحدت و یکپارچگی مردم و اقوام را نشان داد.

فرماندار شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: روحانیون اهل سنت در اتفاقات اخیر خوش درخشیده و مردم را به آرامش دعوت کرده و از جوانان خواستند تا در مسیر ناامن دشمن قرار نگیرند.اگر فضای مجازی در این اتفاقات نبود مردم زودتر از آنچه که دشمنان فکر می کردند از نقشه انها مطلع می شدند.

وی بیان کرد: ما ادعا نداریم که هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز گل و بلبل است، بلکه باید به مشکلات پرداخت و در راستای حل آن اقدام نمود.

امام جمعه کلاله نیز در این نشست گفت: علمای اهل سنت و شیعه با اگاهی به مسائل سیاسی روز و دانایی نسبت به شگردها و توطئه های دشمن، با جهاد تبیین بصیرت افزایی کرده و به گونه ای اقدام کنند که مردم انقلابی بوده و انقلابی بمانند و ولایت پذیر باشند.

حجت الاسلام نجفعلی قاسمی اظهار کرد: همانطور که دشمنان بیدار بوده و دست از توطئه برنمی دارند، علما نیز بیدار بوده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کنند.

امام جمعه اهل سنت کلاله گفت: تبلیغ دین و دفاع همه جانبه از ان، حفظ یکپارچگی و وحدت، احترام به مذاهب مختلف و پرهیز از افراطی گری از جمله معمترین رسالت روحانیون در دنیای امروز است.

آخوند محمد احمدی اظهار کرد: همه ما باید مراقب حرکات و دسیسه های دشمنان باشیم. علیرغم همه مشکلات، ما به راه خود که همانا تبلیغ دین و دفاع از ان بوده ادامه داده و با هرگونه توطئه دشمن مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir